Известие

Collapse
No announcement yet.

Странно забиване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странно забиване

    Колеги имам един проблем, който ми се появява от време на време, а именно че когато карам градско(само тогава ми го е правила) за период от около 4-5 сек. колата тотално забива муцуната, никакво поемане на газ и изведнъж тръгва. И това го преви през неопределен период.Има месеци не го е правила има някога когато за 15 мин 2 го прави. Някои има ли представа какво може да е.
    Само да кажа, че съм с нов дебитомер. свещи Денсо, ламбда и тя е сменяване преди около година.

  • #2
    Това при подаване на газ ли става или просто при равномерен ход.....и какво значи забива - не поема газта, или друго....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Направило ми е впечатление че е при превключване на скоростите. Например от 2 на 3 и като дам газ на 3 забива. Никаква газ. Дори и обратното от 3 на 2 или 4 на 3. При поскане на газта и след това при подаване.
      То затова можеби извъхградско не го прави щото по малко превключвам.

      Comment


      • #4
        Даже и предположение нямам....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Колеги никой ли не може да помогне. Поне насока да даде.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от slaviego Покажи съобщение
            Колеги никой ли не може да помогне. Поне насока да даде.
            Колега извинявай ама... ти разбираш ли си какво си написал? Аз изобщо не можах да разбера какъв точно е проблема и кога.

            Обясни както трябва да може да те разберат хората и да ти помогнат!
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Колега извинявай ама... ти разбираш ли си какво си написал? Аз изобщо не можах да разбера какъв точно е проблема и кога.

              Обясни както трябва да може да те разберат хората и да ти помогнат!
              Обяснявам!
              Карам си колата в града и съм на 2 предавка. Решавам да превключа на 3-та. Пускам газта, натискам съединителя, вкарвам 3 и точно когато натисна газта отново колата забива. Изобщо не реагира на газта. Така около 4-5 секунди и след това колата се оправя.
              ЩО Е ТО???

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от slaviego Покажи съобщение
                Обяснявам!
                Карам си колата в града и съм на 2 предавка. Решавам да превключа на 3-та. Пускам газта, натискам съединителя, вкарвам 3 и точно когато натисна газта отново колата забива. Изобщо не реагира на газта. Така около 4-5 секунди и след това колата се оправя.
                ЩО Е ТО???
                TPS капут пропуск на въздух пък може и дебитомер една диагностика би изяснила картината до някъде
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  TPS капут пропуск на въздух
                  Извинявай колега ама това нещо не го разбрах. Някаде след дебитомера ли поема въздух???(Има логика - утре ще погледна)
                  Дебитомера и свещите ги смених точно поради тази причина .

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от slaviego Покажи съобщение
                    TPS капут пропуск на въздух
                    Извинявай колега ама това нещо не го разбрах. Някаде след дебитомера ли поема въздух???(Има логика - утре ще погледна)
                    Дебитомера и свещите ги смених точно поради тази причина .
                    Ако позиционера на дросела не отчита че отваряш дроселовата клапа е много възможно да прави чалъми той може да се види на диагностика или да се замери изменението на съпротивлението му с мултицет изменението трябва да става плавно без скокове.
                    А пропуска на въздух е пак причина
                    може и да е лоша връзка по куплунгите може да ги почистиш със спрей особено този на ТПС-са
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря колега. Утре ще ги почиста куплунгите и ще проверя дали не пропуска въздух. И ако след това пак се появи ще я карам на диагностика.

                      Comment


                      • #12
                        Светва ли лампата на инжекциона за няколко секунди?
                        При мен се случваше точно това и дори изгасваше колата ако е изключена от скорост. Оказа се една жичка (маса) която стои на корпуса на дроселовата клапа. Направи диагностика, но не разчитай много на показанията там защото при мен показваше грешка на имобилайзера и ако не бях отворил капака сам да си разгледам щях да дам 300 излишни лева за махане на имобилайзера.
                        Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                        EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                        EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                        Comment


                        • #13
                          Не бе колега ништо не светва. А по принцип колата си върви стабилно. За първи път като се появи това я закарах при Бобо и направихме диагностика и сменихме Дебитомер и свещи (Денсо) и колата литна още повече и това го нямаше около 1-2 месеца, и сега пак този месец(Февруари) го направи няколко пъти.
                          Имам съмнения за бобини,лули или бензина нещо да е некачествен и от време на време да задръства.
                          Как може да се проверат бобините и лулите и кабели.

                          Comment


                          • #14
                            Колега, при мен от проблемна бубина ми забиваше муцуна, на всички предваки и то винаги на определени обороти от празен ход до 2 000.
                            Според мен не е там проблема. TPS-а или някаква скапана връзка ти прави тези мизерии.
                            FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                            LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                            LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                            LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                            ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                            LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от slaviego Покажи съобщение
                              Не бе колега ништо не светва. А по принцип колата си върви стабилно. За първи път като се появи това я закарах при Бобо и направихме диагностика и сменихме Дебитомер и свещи (Денсо) и колата литна още повече и това го нямаше около 1-2 месеца, и сега пак този месец(Февруари) го направи няколко пъти.
                              Имам съмнения за бобини,лули или бензина нещо да е некачествен и от време на време да задръства.
                              Как може да се проверат бобините и лулите и кабели.
                              Като се свалят замерят и огледат по друг начин не става. А кабелите и лулите ако не са работили обикновено изличат на части заради напълване на кладенчетата на свещите с вода или масло.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X